Op het tweede gezicht…

De moeilijkheden van dit moment zijn niet erg en duren maar kort, als je ze vergelijkt met de heerlijke, eeuwige dingen die we daardoor nog zullen krijgen. Dat maakt alles goed. Maar dan moeten we niet letten op de zichtbare dingen, maar op de onzichtbare dingen. Want de zichtbare dingen zijn tijdelijk, maar de onzichtbare dingen zijn eeuwig. (2 Korintiërs 4: 17-18, BB)

Woorden voor deze tijd

Een reactie plaatsen

Een verschrikkelijke tijd is aangebroken!
Van rampspoed, ellende en onverklaarbare verschijnselen.
De mens heeft er geen grip meer op, kan het niet meer beteugelen.
Het is te groots!
De natuur zal zich als een razende tegen de mens keren.
De rekening van zelfzucht en eigengereidheid wordt nu gepresenteerd.

schelfzee

Maar Ik bescherm mijn kinderen in dit alles.
Ze zullen veilig zijn in Mijn handen.
Ik zal ze veilig en wel door de Schelfzee van het leven laten trekken en hen behouden in Mijn land van hun bestemming brengen.
Zij zullen Mijn volk zijn, voor eeuwig, en Ik hun God!
Zowaar Ik de Here ben, de God van de hemelse legers!

 

Geef een reactie

