Op het tweede gezicht…

Wij houden onze ogen immers niet gericht op de dingen die men ziet, maar op de dingen die men niet ziet; want de dingen die men ziet, zijn van het ogenblik, maar de dingen die men niet ziet, zijn eeuwig. (2 Korintiërs 4:18)

Woorden voor deze tijd

Een reactie plaatsen

ploegende boer
Trek rechte voren
Sla de hand aan de ploeg
En kijk niet achterom
Maak de akker zaai-klaar
Zaai en wacht op de late regen
De oogst zal groot zijn
oogsten
Het is Mijn bruid die Ik tot me neem,
stralend staat ze voor Mijn aangezicht, gereinigd en schoongewassen door het bloed van Mijn zoon Jezus.
Wat een feest en vreugde zal er zijn!
Ik kijk er naar uit en verlang ernaar om jullie thuis te halen en in Mijn aanwezigheid te brengen.
De tijd is nabij!
Bid, werk, volhard omdat gij niet in verzoeking komt, want de geest is wel gewillig maar het vlees is zwak.

Geef een reactie

